7 cze 2015

FASHION INSPIRATION #1


Dochodzi druga w nocy, a ja piszę dla Was notkę..wszystko okej, gdyby nie to, że jestem nie wykąpana, nie mam umytych włosów, a muszę wstać ok 9, bo o 11 mamy wyjazd.....
Zanim pójdę spać postanowiłam dodać jeszcze inspiracje modowe, znalazłam ponad 300 zdjęć, dodam tylko kilka. Jest to mój 1? (bo poprzednie chyba usunęłam)..
Podoba Wam się coś? Jeśli macie na swoich blogach takie wpisy to wklejcie mi linka w komentarzu, wszystkim skomentuje.

koronkowe spodenki to jak dla mnie HIT tego lata, 
w TYM wpisie pokazałam Wam w innym kolorze..

kocham arbuzy, więc jakbym znalazła te vansy to na pewno 
bym je kupiła, ♥

Macie już swój strój kąpielowy na lato? Mój możecie zobaczyć w TYM wpisie.

Lubicie kwiatki na ubraniach? W kilku moich ostatnich wpisach możecie zobaczyć koszulki, jestem w nich bardzo zakochana..tak samo jak w tych spodenkach, tylko odczepiłabym te ćwieki.

Buty air max jakoś do mnie nie przemawiają, mieliście tylko raz możliwość zobaczenia je na moim blogu w wpisie TUTAJ. Białe dodałam do inspiracji, bo są bardzo ładne, ale niestety nie dla mnie.

 
zakochałam się!!!  ♥

Jeffrey Campbell zaskakuje coraz bardziej.

Szukam tych spodenek, wiem że niektórzy robią sobie takie DIY. Ale mi zależy na oryginalnych ze sklepu, aby nie sprały się w pralce lub jak będę ręcznie prać. Jeśli wiecie, gdzie takie dostanę - dajcie znać! :) 
( do komentujących; nie ma ich w h&m, ny, c&a - osobiście sprawdzałam i pytałam)

Buty Adidas - ten model bardzo mi się podoba, mogliście u mnie również zobaczyć bardzo podobne w wpisie TUTAJ. Powyższe moim zdaniem są bardzo ładne, tylko nigdzie
ich nie widziałam w sklepie :)

Uwielbiam flagę USA na ubraniach, lecz "co za dużo to nie zdrowo" i nie dobrałabym tak jak na powyższym zdjęciu, zdecydowanie wolałabym czarne legginsy i koszulkę z motywem flagi lub białą zwykłą z naszyjnikiem. Buty cuuudo ♥

Niskie trampki Converse - wygodne, ładne i przede wszystkim pasują do wszystkiego!
Zgadzacie się? Muszę zamówić niskie bordowe♥!
 Jeansowe spodenki to również mega hit każdego lata, ja ubrałam nawet zimą do rajstop TUTAJ.

20 komentarzy:

  1. jakie świetne rzeczy!

    szorty w arbuza widziałam chyba w h&m :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne rzeczy :)
    http://sylwiabloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne ciuchy, sama bym połowę chciała :)

    http://annamak726.blogspot.com/2015/05/pierwszy-wpis.html

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne stroje kąpielowe :)

    http://herecomesmaddie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne botki, głowy lalek do mnie przemawiają, hehe.
    Ogólnie Twoje inspiracje modowe są ciekawe.
    ~Pozdrawiam
    ->nemo-and-fapian.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie również, ale chyba nie odważyłabym się w nich wyjść ;)

      Usuń
  6. Też szukam spodenki arbuzy :)
    http://wikimaniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak znajdę dam znać, chyba że znajdziesz pierwsza to się odezwij :)

      Usuń
  7. łap: http://pocieszajkablog.blogspot.com/search?updated-max=2015-05-30T09:36:00-07:00&max-results=1&start=1&by-date=false :) i znajdziesz jeszcze jeden o b&w

    OdpowiedzUsuń
  8. Vey nice colorful collection of such bright and not ordinary! I fell in love watermelon sneakers!

    Would you like us to keep in touch by following eachother on GFC?

    http://vkusnosbety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Te buciki od Chanel... Oj nosiłabym, nosiła :D :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, ale na takie chyba się nie dorobię ;)

      Usuń
  10. śliczne inspiracje wybrałaś

    http://martyynaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne rzeczy, chciałoby się mieć wszystkie :)
    Pozdrawiam!
    Kasia z rymowanemysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładne rzeczy, chciałabym mieć wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne inspiracje <3

    OdpowiedzUsuń