8 lip 2015

AIR MAX 90

Jeszcze niedawno mówiłam, że air max 90 to jedne z najgorszych butów
jakie mogli tylko wymyślić. Szukałam do siebie sportowego obuwia,
klikam "popularne" i co widzę...z góry do dołu AIR MAX 90!
Pomyślałam, że dobra co mi szkodzi, najwyżej je odsprzedam.
Wiecie co? Od tamtej pory zupełnie inaczej na nie patrze,
teraz od razu wpisuję tę nazwę i szukam innych kolorów.
Trochę je nosiłam, spacery z psem Chłopaka i ja, jak to ja...
nigdy nie pomyślę, aby najpierw zrobić zdjęcia. :)))


16 komentarzy:

  1. Mi się nie podobają i nie znajdą się w mojej szafie, hah :) obserwuję dawno. http://cleoklepko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam te buty, mam 3 pary :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny pomysł!;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam ten model tylko na chwilę, niestety zupełnie nie dla mnie, za to śmigam w RosheRun i są świetne ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba efekt legginsów, a buty super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne legginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne maxy :)


    pozytywnikk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uważam, że Air Maxy to najwygodniejsze buty :)

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak samo uwielbiam air maxy i aż nie chce mi się ich ściągać z nóg. Są najwygodniejszymi butami jakie miałam ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. jak dla mnie air max 90 to przepiękne buty :)
    mam na oku całe białe :)))


    piękne spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. legginsy są ładne :)

    też uważam że to jedne z najwygodniejszych butow.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne Air Maxy, bardzo do Ciebie pasują! Świetny post ;)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. pasują te kolory do ciebie :)

    OdpowiedzUsuń