8 lip 2015

AIR MAX 90 / LEGGINGS DIY

Jeszcze niedawno mówiłam, że air max 90 to jedne z najgorszych butów
jakie mogli tylko wymyślić. Szukałam do siebie sportowego obuwia,
klikam "popularne" i co widzę...z góry do dołu AIR MAX 90!
Pomyślałam, że dobra co mi szkodzi, najwyżej je odsprzedam.
Wiecie co? Od tamtej pory zupełnie inaczej na nie patrze,
teraz od razu wpisuję tą nazwę i szukam innych kolorów.
Trochę je nosiłam, spacery z psem Chłopaka i ja, jak to ja...
nigdy nie pomyślę, aby najpierw zrobić zdjęcia. :)))

 

Nigdy Wam nie wspominałam, ale kiedyś często przerabiałam swoje stare ubrania,
np. z jeansów robiłam spodenki, z sukienki -bluzkę itp. 
Powyższe legginsy robiłam może z 10 minut, mam zamiar jeszcze obszyć 
te dziury i może doczepię ćwieki. :)

33 komentarze:

  1. Mi się nie podobają i nie znajdą się w mojej szafie, hah :) obserwuję dawno. http://cleoklepko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam te buty, mam 3 pary :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny pomysł!;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam ten model tylko na chwilę, niestety zupełnie nie dla mnie, za to śmigam w RosheRun i są świetne ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi właśnie RoshRun nie przypadły do gustu :)

      Usuń
  5. współpracujesz z nike ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dla mnie super i nie rób więcej dziur bo jest teraz super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba efekt legginsów, a buty super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. odpowiesz mi tutaj w "odpowiedz" uśmiechniętą buźką? proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne legginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne maxy :)


    pozytywnikk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Też uważam, że Air Maxy to najwygodniejsze buty :)

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba też sobie przerobię leggingsy, bo nie mam żadnych tego typu i nie mam zamiaru się ograniczać co do dziur. :"D

    ॐ cute-horror.blogspot.com ॐ

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak samo uwielbiam air maxy i aż nie chce mi się ich ściągać z nóg. Są najwygodniejszymi butami jakie miałam ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Yes! Finally someone writes about news.

    my blog ... LeeannaCGaznes

    OdpowiedzUsuń
  15. My family all the time say that I am wasting my time here at
    net, except I know I am getting knowledge daily by reading such good
    articles.

    my site; BurtXCocks

    OdpowiedzUsuń
  16. Do you have a spam problem on this site; I also am a blogger, and I was curious about your situation; many of
    us have developed some nice methods and we are looking to trade techniques with other folks,
    be sure to shoot me an e-mail if interested.

    Review my web blog :: CaroylnQMandelberg

    OdpowiedzUsuń
  17. Wonderful beat ! I would like to apprentice while
    you amend your web site, how could i subscribe for a blog site?
    The account helped me a acceptable deal. I had been a little bit
    acquainted of this your broadcast provided bright clear
    concept

    Here is my weblog - BeauLDupuis

    OdpowiedzUsuń
  18. I want to to thank you for this good read!! I absolutely enjoyed every bit of it.
    I've got you book-marked to look at new things you post…

    My blog; ZenaidaGHetchman

    OdpowiedzUsuń
  19. jak dla mnie air max 90 to przepiękne buty :)
    mam na oku całe białe :)))


    piękne spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. legginsy są ładne :)

    też uważam że to jedne z najwygodniejszych butow.

    OdpowiedzUsuń
  21. I do not know if it's just me or if perhaps everyone else encountering problems with your
    website. It appears like some of the written text
    within your posts are running off the screen. Can somebody else
    please provide feedback and let me know if this is happening to them too?
    This might be a problem with my browser because I've had this happen previously.
    Many thanks

    Here is my web site: WyattJVeitz

    OdpowiedzUsuń
  22. Good post. I learn something totally new and challenging on blogs I stumbleupon every day.
    It will always be helpful to read content from other
    writers and practice something from their sites.


    my web page; AlisiaCBickmore

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne Air Maxy, bardzo do Ciebie pasują! Świetny post ;)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Pretty! This was a really wonderful article. Many thanks for supplying these details.



    My blog; CharoletteUDiak

    OdpowiedzUsuń
  25. Pretty! This was an extremely wonderful article. Thanks for providing this information.

    my web blog - CandanceIPasquel

    OdpowiedzUsuń
  26. pasują te kolory do ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. wygodne te buty?

    OdpowiedzUsuń