16 lip 2015

HEELS WITH RED SOLES


Szpilki z czerwoną podeszwą od Christiana Louboutina to marzenie niejednej kobiety. 
Ja szczerze mówiąc nigdy nie zakochałam się w szpilkach tzn "szpic", ale chciałam mieć w swojej kolekcji chociaż jedną taką parę i oto zamówiłam - jestem z nich zadowolona.
Połączyłam je z czarnym kombinezonem, który niedawno również dostałam niestety rozmiar jest totalnie zaniżony i wyglądam w nim strasznie. ODSPRZEDAM!(info;fb)
Wpadł mi w ręce również kostium kąpielowy Triangl, nad jego zakupem zastanawiałam się od dłuższego czasu i cieszę się, że w końcu go mam! :)

 

Triangl - tutaj 
kombinezon - tutaj
buty - tutaj

24 komentarze:

  1. Piękne te butki i kostium <3
    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. triangl jest super. jeśli chodzi o buty to wolę z platformą ale ogólnie stylizacja na plus.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szpili są świetne, a kombinezon również, szkoda tylko, że nie ten rozmiar :/

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. skąd stroj?

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskie buty :D kostium już mam chociaż jednokolorowy ale drugi jest już w drodze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki cudowny strój! Reszta rzeczy też świetna, kliknęłam ;)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja za to uwielbiam szpice a te są dla mnie idealne, jeśli chciałabyś kiedyś je sprzedać i masz rozmiar 39/40 to ja chętna ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. genialny strój i szpilki! <3 ja również mam Cię w oberw. ;)) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne szpilki wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ajććć mi się marzy taki kombinezon z długimi nogawkami, bo taki z krótkimi już mam i to kilka, ale z długimi ciężko mi znaleźć jakiś fajny grrrrr
    Twój jestg super! i szpilki również <3

    klik: szpilki 29$, kombinezon 14$, strój 19,50$

    Miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne rzeczy! Poklikałam, szpilki kosztują $29.00 :)
    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kombinezon i kostium wymiatają :)
    huabecx.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym mieć takie szpile :D Świetne są:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne buty i kostium!


    zapraszam, może klikniesz w linki?
    flawless-space

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny post. Ładny blog.
    Bardzo podobąją mi sie te szpilki jasne strój ąpielowy. Miałam zamiar sobię kupić.
    Zapraszam do mnie: http://feelingsofhumanity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Participants can simply control endless shield, gems, builders and XP level up using the Clash Of Gems of clans crack.
    For this extremely reason that numerous software engineers take the time to make video-based
    tutorials concerning the game. Check out the website "Can-You-Run-It" to determine if
    a game is going to work on your personal computer.

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietny stroj!
    Wyklikane i prosze u mnie o to samo w najnowszym poscie ;)

    Xoxo
    Gertrama.blogspot.com
    Jezeli to nie problem, prosze o klik w najnowszym poscie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. zakochałam się w tych butach :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. ja bym w tych butach nie potrafiła nawet stanąć bo nie mają platformy a w takich niestety nie umiem chodzić a szkoda bo są piękne :)

    mam małe pytanie..czy te paski od butów idzie zdjąć/odpiąc jakoś :)?

    OdpowiedzUsuń
  20. super masz te buty, mam oryginalne od Christiana L. ale tego modelu niestety nie ;(

    OdpowiedzUsuń