25 mar 2016

FINEASH FBL

 

Wiele osób zastanawia się kim jestem, co robię. No to może tutaj odpowiem, jestem zwykłą dziewczyną,
gdyż mam szacunek do każdego, kto ma szacunek do mnie, no zdarzają się wyjątki,
że mam szacunek do tych, którzy mnie nie trawią, osobiście mam to gdzieś.
No jak pisałam jestem zwykłą dziewczyną, nie będę pisała, że wiem lepiej od wszystkich o życiu,
bo każdy wie, że to gówno prawda. 
Piszę o tym co miałam okazję przeżyć, z czym się wiele razy spotkałam i mam już wyrobione zdanie.
Każdy ma prawo się wypowiedzieć na jakiś temat, wszyscy mają inne poglądy,
niekiedy ludzie się zgadzają i mają podobne jak powiedziałam poglądy.
Zastanawiam się jakich słów użyć, by się nie powtarzać, bo to takie nie poprawne.
Jestem osiemnastoletnią dziewczyną, która ma ciągle jakieś inne zainteresowana. 
Mieszkam w Wielkopolsce, mam siostrę i brata, z którymi nie zawsze mam dobry kontakt,
starając się zrozumieć problemy każdego człowieka i szukająca wyjścia z każdej sytuacji.
Uczę się na przyszłość, inaczej, chcę przygotować się do życia w świecie
"dorosłych", chcę zapewnić sobie wspaniałe lata.
Nie chcę szukać wrogów, chcę  szukać u ludzi uczuć, wrażliwości.
To, to co mnie przyciąga najbardziej. 
Nie chodzi mi o użalanie się, bo to dla mnie jest zwykłą chorobą, której trzeba się jak najszybciej pozbyć.

 

Pamiętajmy...
Człowieka można pokonać, ale nie można zniszczyć.
Jesteśmy ludźmi z krwi i kości, mamy swój rozum i wiemy jak jest.
Nie jesteśmy ze szkła, nie jesteśmy z plastiku, czy z porcelany.
Jesteśmy jak szachy, my robimy na początku za zwykłe pionki,
a na odpowiednim poziomie dojrzałości, przejściach, 
stajemy na miejscu najsilniejszych pionków.
Lecz nawet najsłabszy z nich może przejść przez fale przeciwności.
Kiedy zostaniemy pokonani, to możemy spróbować jeszcze raz 
i tak próbować dopóki nie wygramy.
Od razu nie wygramy z mistrzem w szachy, ale jeżeli nauczymy się myśleć
i dojdziemy przez błędy do wprawy,
to plansza będzie należała do Nas.
Nawet mistrz ponosi porażki.

 

Jeden dzień, jedna noc, a zdążyło się już tyle wydarzyć.
 W przeciągu 24 godzin, nasze życie potrafi objąć nowy kierunek, 
potrafimy dostrzec rzeczy,  których wcześniej nie zauważaliśmy. 
W jednej chwili wiemy więcej, niż mogliśmy się tego spodziewać, to wspaniałe uczucie, 
coś niespodziewanego, a potrafi tak wiele wytłumaczyć, tak wiele nauczyć. 
Tajemniczość życia - między innymi dzięki temu chce się żyć. 
Jeżeli nie mogę uszczęśliwić wszystkich, to mogę najbliższych, 
nawet jeżeli ja sama nie jestem. Są ludzie na tym świecie, 
którzy czują się czasami tak samo jak ja i Ty. 
Chociaż indywidualnie nie możemy zrobić nic w tym kierunku by inni nie cierpieli, 
nie wszyscy mają czas i środki do walki z każdym problemem na świecie, 
to są ludzie którzy potrzebują naszej uwagi, a wspólnie mamy moc
 i możemy coś zrobić nawet w tym internecie. 
Nieważne kto jest jakiej płci, jakiego wyznania, jakiej muzyki słucha, 
czy nawet jakiej jest orientacji seksualnej. 
Człowiek wciąż pozostaje człowiekiem i ma uczucia.


kurtka - Zara / sukienka - Tutaj / buty - Deezee 

11 komentarzy:

  1. Sukieneczka śliczna :3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka jest super ;) Wyglądasz w niej mega :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie masz śliczne włoski *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja zycze troche wiecej pokory.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się to porównanie do pionków :)
    Piękna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nie czytałam tak dobrego wpisu! Gratuluję napisania bardzo ciekawego wpisu!
    Dobrze piszesz i wierzę, że zajdziesz na sam szczyt swojej blogowej kariery :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny outfit ! Bardzo łądna kurteczka i buty, super wyglądasz;)
    obserwuje ;)
    Kochana mogę prosić jeszcze raz o poklikanie w linki, ponieważ są zmienione ;) Bardzo mi pomożesz;);*
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/03/drugie-zamowienie-z-dresslink.html
    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt !;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja, lubie takie łączenia czerni z kolorem ;) A buty są the best.
    A no i ten warkocz dodaje uroku całej stylizacji !!
    Obserwuję i zapraszam do obserwacji mojego bloga http://pauluuuu.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;

    OdpowiedzUsuń
  9. ładna sukienka i buty

    OdpowiedzUsuń