7 paź 2016

A'LA BALMAIN TAIGA RANGERS LEATHER


Kurtkę pokazywałam Wam już w nowościach, uznałam, że długo nie mogę
czekać ze stylizacją i szybką wyciągnęłam ją z szafy.
Jeśli jesteście nią zainteresowani to szczerze mogę Wam ją polecić,
najbardziej podoba mi się to, że możemy odpiąć bluzę ze środka
i nosić ją na deszcz, po ponownym włożeniu jej - na zimę.
Na pewno na długo będzie w mojej szafie i nie rozstanę się z nią.
Co do butów..mam je w szafie od miesiąca, nie mogłam się zdecydować
na kolor, jednak padło na klasyczną czerń, na początku miały być białe, szare itp.
Po ostatnich warunkach pogodowych cieszę się z wyboru i naprawdę
Wam je polecam. Są dość duże, więc polecam patrzeć na wkładkę cm. ;)


Bluza - Romwe
Spodnie - Next /pasek - H&M
Buty - Deezee

10 komentarzy:

  1. Ale masz piękne włosy*.* śliczne zdjęcia:)
    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety tym razem nic oprócz tych świetnych butów nie przypadło mi do gustu :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta kurtka ma tylko ładny kolor tak to wygląda jak taki worek :(
    masz za szczupłą sylwetkę na tą kurkę

    OdpowiedzUsuń
  4. jak z wkladkami w butach? masz ten rozmiar co zawsze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie jest tabela z wkładkami wewnętrznymi, zajrzyj :)
      mam swój nr ten co zawsze noszę.

      Usuń
  5. Ciekawe wyglądasz!
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez wole zamawiac na wzor niz nosic podrobke danej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizowane buty nie są złe :) świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń