14 gru 2017

MOON BOOT - HIT CZY KIT



Moon boot kiedyś były prawdziwym must havem każdej trendsetterki.
Stały się symbolem lat osiemdziesiątych, dwa lata temu powróciły na wybiegi.
Czy zimą 2017/18 nadal chcemy je mieć?
Moon boot powstał w 1969 - na fali mody na odzież narciarską.
Za jego stworzenie odpowiada Tecnica, która wcześniej specjalizowała się
w produkcji obuwia roboczego. Jak sama nazwa wskazuje, inspiracją do zaprojektowania
Moon bootów były buty noszone przez astronautów z misji Apollo, którzy pierwsi
postawili swoją stopę na księżycu. Te Moo, bardzo ciepłe i wyglądające jak
"napompowane" buty od razu zyskały rzeszę fanów.
Były prawdziwym obiektem pożądania w latach osiemdziesiątych.
Po 2000 roku Moon Boot nosiły gwiazdy i blogerki - nie rozstawała się z nimi
Paris Hilton, czy Kate Hudson. Jessica Mercedes promowała je na swoim blogu w 2011 roku.
Buty bez wątpienia rzucają się w oczy, ale sprawiają wrażenie bardzo masywnych,
choć w rzeczywistości wykonano je z bardzo lekkich materiałów o dobrych
właściwościach izolacyjnych. Klasyczny czarny model ma lakierowany wierzch,
kauczukową podeszwę oraz troczki, które pomagają dopasować je do nogi.
Jak większość obuwia, te również mają kilka zalet. To coś więcej niż zwykłe
buty do założenia po nartach, masywne, z pełniejszą wewnętrzną wyściółką,
bardzo ciepłe i...niezniszczalne! Patrząc na ich cenę (350-1000zł w zależności od modelu)
jest to zakup na lata, a marka akurat w tym wypadku jest dość istotna.
Dlatego, jeśli już zdecydujecie się na śniegowce, nie kupujcie ich u skośnookiego
sprzedawcy na bazarku. Moon Boots sprawdzą się idealnie na ośnieżonym stoku
i nieodśnieżonym chodniku. Osobiście muszę przyznać, że zauważyłam je kilknaście
miesięcy temu i od tamtej pory czekałam na odpowiedni moment, żeby o nich napisać.
Najbardziej przypadła mi do gustu wersja classic. A Wy, co myślicie? Hit czy Kit?


źródło: pinterest, elle, kraina-stylu

14 komentarzy:

  1. Kiedyś siostra pokazywała mi te buty uznałam że są okropne i zamknęliśmy temat.
    Teraz (po 2-3 latach) znów się z nimi spotkałam przeglądając strony z butami na zimę i co? Chyba się do nich przekonałam, a Twój wpis jeszcze mnie do tego przekonał! A Ty, masz?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zamówisz daj znać jak się noszą. ♥ Jeszcze nie, ale myślę że już niedługo!:D

      Usuń
  2. Dla mnie sa kompletnie brzydkie :D Nie moge sie do nich przekonać :P

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W góry super , ale do pracy bym ich nie ubrała ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł na wpis naprawdę, bardzo lubię takie czytać.
    Czy teraz takie będą się pojawiać?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tych butach,
    ale wydają się bardzo ciepłe, wygodne i co za tym idzie - czarne lub srebrne bardzo HIT!

    Chyba się zdecyduję w przyszłym roku na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam szczerze, że kiedyś zastanawiałam się nad ich zakupem..później uznałam, że mieszkając w Polsce szkoda na nie pieniędzy (zwłaszcza jak mieszkam w centrum Poznania), ale jakbym mieszkała w..chociaż Polskich Górach, to czemu nie!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam córce. Jak je przymierzyła, to stwierdziłam że odsyłam bo koleżanki będą się z nich śmiać. Jak to wśród dzieci bywa, nie znają się na modzie. Ale ja szukałam dla córki ciepłych i nieprzemakalnych butów. Poczytałam trochę o tych butach, pooglądałam zdjęcia i doszłam do wniosku, że są bardzo fajne, mimo iż wyglądają śmiesznie. W góry idealne. Nie odesłałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam córce. Jak je przymierzyła, to stwierdziłam że odsyłam bo koleżanki będą się z nich śmiać. Jak to wśród dzieci bywa, nie znają się na modzie. Ale ja szukałam dla córki ciepłych i nieprzemakalnych butów. Poczytałam trochę o tych butach, pooglądałam zdjęcia i doszłam do wniosku, że są bardzo fajne, mimo iż wyglądają śmiesznie. W góry idealne. Nie odesłałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupiłam córce. Jak je przymierzyła, to stwierdziłam że odsyłam bo koleżanki będą się z nich śmiać. Jak to wśród dzieci bywa, nie znają się na modzie. Ale ja szukałam dla córki ciepłych i nieprzemakalnych butów. Poczytałam trochę o tych butach, pooglądałam zdjęcia i doszłam do wniosku, że są bardzo fajne, mimo iż wyglądają śmiesznie. W góry idealne. Nie odesłałam ;)

    OdpowiedzUsuń