14 mar 2018

ADIDAS ORIGINALS

 

 Buty spodobały mi się od razu jak je zobaczyłam, duże języki to ich ogromna zaleta,
niestety nie wiem jaki to jest dokładnie model..szukałam, szukałam i nic! 
Więc jeśli ktoś wie to będę wdzięczna jak poinformuje mnie o tym w komentarzu.
Mam je w szafie już od dobrych dwóch lat. 
Co do kurtki jest ze współpracy z firmą Shein, pokazywałam Wam 
ją w sierpniu 2015 roku TUTAJ.


kurtka - Shein
bluzka, spodnie - H&M
 torebka - a'la Gucci Marmont 
buty - Adidas Originals

8 komentarzy:

  1. Dolaczam się do pytania o model butów 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Co to za model :((

    OdpowiedzUsuń
  3. A to nie model J.Scott?

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka i buty mega, niestety również ni wiem jaki to model :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeremy Scott na bank to jest mam takie same

    OdpowiedzUsuń