3 mar 2018

BLACK & RED

 

W 2014 roku bardzo często dodawałam stylizacje z tymi butami. Uwielbiałam w nich 
chodzić, to chyba było najczęściej noszone obuwie z mojej kolekcji.
Zajrzycie do wpisów z tamtego okresu: TUTAJ, TUTAJ, TUTAJ i TUTAJ.
Przyznam, że dawno o nich zapomniałam i wpadły mi w ręce całkiem przypadkiem
kilka dni temu. Postanowiłam, że je 'odświeżę' i wykorzystam ponowie.
Zostałam przy dwóch kolorach, w samej ramonesce trochę zmarzłam, więc póki
co tylko do zdjęć, a na co dzień nosić ją będę za kilka tygodni. :)

 
ramoneska - Shein
bluzka - Reserved
torebka - prezent
spodnie - H&M
buty - Deichmann  


BLOGERZY! Pytanie do Was...gdzie obrabiacie swoje zdjęcia?
Chodzi mi o kolory - rozjaśnianie/przyciemnianie itp. :)

11 komentarzy:

  1. Polecam PhotoScape jak tylko do rozjaśniania itp, tam nie idzie np. poprawić wyglądu, ale do obrabiania samych kolorow jest najlepszy.

    Fajna bluzka, szkoda że całej nie widać. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię czerwień w stylizacjach więc jestem jak najbardziej na tak :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zwykle z wami laski jest tak
    Ze na zdjęciach super piękna
    A w Realu okropne a wiesz jak jest u ciebie? odwrotnie tak serio
    na żywo jak cie widzę to zawsze spojrze na nogi tyłek a na zdjęciach cie poszerzają zmien fotografa bo ci kilogramów dodaje

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajebisty tyłek
    Juz sobie go wyobrażam jak wygląda bez spodni

    OdpowiedzUsuń
  5. bardo ładny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Photoscape

    OdpowiedzUsuń
  7. Obrabiam w Photoscape/w gimpie :). Najlepiej w Photoshopie, ale niestety jest płatny.

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna stylizacja ! i śliczne masz włosy :)
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne połączenie, muszę kupić ramoneskę :)

    Polecam Photoscape.

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylowówka super :) kolorki idealne.

    OdpowiedzUsuń