13 sie 2015

OGRODNICZKI, JEANSY, SLIP ONE

 Mój komputer jest w "krytycznym" stanie. Zastanawiam się kiedy się całkiem zepsuje i już nie włączy. Mam na nim mnóstwo programów jak i wyskakujących reklam, że najchętniej kupiłabym nowy, a ten komuś oddała...a więc tu pytanie do Was JAKIEGO POLECACIE MI LAPTOPA? Potrzebuję coś jak najszybciej, a kompletnie nie wiem jaki. Szukam dobry i oczywiście, nie za drogi, bo będę musiała opłacić go sama.
Od ok 2-3 tygodni się męczę z dodawaniem zdjęć i linków do sklepów. Na blogu siedzę poprzez dwie przeglądarki internetowe, bo wszystko mi się tnie! Zdjęcia z pulpitu usuwam od razu po dodaniu ich na bloga, żeby go "nie mulić", ale to niestety nic nie pomaga. Kiedyś dodawanie wpisu (jak miałam już gotowe zdjęcia) zajmowało mi maksymalnie 30 minut, a teraz...do 2 godzin!
Ten wpis zaczynałam pisać o 21:45, obecnie mamy 23:02.

Do rzeczy...
Jakiś czas temu przyszły do mnie ogrodniczki, to już kolejne w mojej szafie, przez to całe zamieszanie, które opisałam wyżej zapomniałam Wam ich pokazać, a moim zdaniem są bardzo fajne! Znalazłam również w swojej szafie bluzkę, którą mam od 3? lat, a mam ją może z drugi raz na sobie!
Wczoraj przyszła do mnie paczka z jeansami, bardzo bałam się o rozmiar, zamówiłam "na oko" i okazały się dla mnie w sam raz, z czego jestem bardzo zadowolona. 
Nie będę się dużo rozpisywać, bo od wczoraj wieczora próbuję dodać ten wpis i wszystko mi się usuwało i musiałam zaczynać od dnowa..mam nadzieję, że tym razem się uda.
W sumie nie wiem po co ja to wszystko piszę, pewnie 70% z Was i tak nic nie przeczyta, zobaczy zdjęcia, skomentuje (lub nie) i sobie stąd pójdzie. Widząc po np. poprzednim wpisie (3768 wyświetleń, a nawet nie ma 15 komentarzy), dlatego tak więc oto życzę Wam wszystkim dobranoc i zostawiam ze zdjęciami. :)

 
bluzka - Butik
ogrodniczki - Tutaj 

 

koszulka - tutaj
kurtka - tutaj
spodnie - tutaj
buty - Deezee

Obecnie mamy 23:40, więc same linki do sklepów zajęły mi sporo czasu..
mam nadzieję, że mi pomożecie z dobrym wyborem nowego laptopa :)

13 komentarzy:

  1. fajne ciuszki, współczuję z komputerem :3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia :) Ja przeczytałam do końca :D Mój komputer również doprowadza mnie do szału i zastanawiam się nad Macbookiem Pro lub Air. Sama nie znam się na laptopach, ale bardzo dużo osób polecało właśnie ten, chociaż do najtańszych nie należy! W wolnej chwili zapraszam: Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. super masz ciuszki :)

    polecam Compaq <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna koszulka, ogólnie piękne ubrania! Polecam Ci jak najbardziej laptopy z firmy Dell, sama mam z tej firmy i sprawdza się świetnie! ;) Poklikałam.

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bluzka super, noś ją częściej niż 2 razy na 3 lata :) ja mam laptopa HP i jest bardzo zadowolona :)
    http://giirlwithoutface.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Generally I do not learn post on blogs, however I would like to say that this write-up very forced me to take a look at and
    do it! Yoour writing style has been amazed me. Thanks, quite
    nice article.

    Also visit my blog: Stormfall Hack Iphone

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurtka ładnie na Tobie leży, ale na wieszaku nie za ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. współpraczuję bo sama miałam taki sam problem ale naprawiłam swojego windows nowy i nowe przeglądarki i śmiga jak nowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. i co naprawiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak oddałam go do naprawy i śmiga jak szalony, oddałam go bratu, a ja kupiłam sobie nowy :)

      Usuń