9 lip 2015

DOMOWE LODY W PROSZKU / OREO

 nie zrobiłam zdjęcia zanim otworzyłam :)

Dawno temu wpadłam na lody w proszku i postanowiłam sobie je zrobić w domu. Od tamtego dnia robię je przynajmniej dwa razy w miesiącu. Uwielbiam je, dziś robiłam te poniższe - dodałam oreo, ponieważ nienawidzę posypki na tych lodach. Nie mam pojęcia jak będą smakować z tymi ciastkami, ale mam nadzieję, że będą pyszne! 

Wybrałam trzy smaki - czekoladowe, śmietankowe i truskawkowe. 
Jak widać kupiłam tylko 3 opakowania, ale uznałam, że skoro są tylko dla mnie - zdecydowanie mi to wystarczy. 

Sposób przyrządzenia jest banalnie prosty! 
Wystarczy zawartość torebki wsypać do miski i na każde opakowanie wychodzi 200 ml zimnego mleka lub wody (ja wybrałam mleko)
 i miksujemy ok.3minuty.
Zamrażać przez około 3 godziny, ja zwykle robię lody w godzinach 13-16, a jem dopiero następnego dnia. 
Nie chciałam mieszać smaków, więc zrobiłam wszystko w trzech oddzielnych miskach.

Co będzie nam potrzebne: 
- lody w proszku
- mleko lub woda
- mikser 
- miska
- pojemnik do lodów

cena 1 torebki lodów to ok 1,50 zł.

 

Wpis nie jest sponsorowany, nie współpracuję z żadną z powyższych firm.
Jest to mój pierwszy wpis tego typu, mam nadzieję, że się podoba. :)

39 komentarzy:

  1. Hej! Pytałaś o buty u mnie na blogu :)
    Nie obtarły mnie nigdy, chociaż mam ogromną tendencję i ciężko jest mi dobrać buty, które by mnie nie obtarły ;) Noszę je z krótkimi skarpetkami - stópkami i czuję się w nich świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszą być pyszne :)

    http://madaa-blog.blogspot.com (dawniej bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają smakowicie i pewnie takie są :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super pomysł, że połączyłaś to z oreo, ale ja jednak uważam, że chyba takie prawdziwe domowe lody lepiej smakowałyby gdybyś je robiła od podstaw bez proszku ;)
    Pozdrawiam/!
    http://polynaeces.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny przepis na lody! Też się chyba na nie na mówię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny post! Na pewno skorzystam z przepisu. Naprawde wygladaja smakowicie :) http://kieszkowskakarolina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo łatwy przepis :). Pozdrawiam!

    + lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba sie i to bardzo :)
    smakowicie wyglada
    chcemy takich wiecej:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda pysznie, na pewno spróbuje :3

    Zapraszam do mnie:
    wedlug-zycia.blogspot.com
    chcialamtylkoszczescia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda pysznie. Jeszcze nigdy nie robiłam lodów z proszku :3
    Ps. Będą wyniki konkursu z Shein ?
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyniki już dawno na blogu http://patt-cieslewicz.blogspot.com/2015/06/outfit-konkurs-120-shein.html :)

      Usuń
  11. wygląda pysznie :)

    ja w trzemesznie szukałam wczoraj wieczorem po sklepach i nigdzie ich nie mają, gdzie je dostałaś? będę wdzięczna jak odpowiesz;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo takie są :))
      No niestety, są tylko w Markecie.

      Usuń
    2. Ja kupiłam w Markecie, ale teraz można je dostać w każdym sklepie spożywczym

      Usuń
  12. nigdy jeszcze ich nie widziałam, a szkoda;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kilka razy robiłam te lody i bardzo mi smakowały. Daj znać jak smakują z oreo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rano je dorwałam i muszę przyznać, że są PRZEPYSZNE :)

      Usuń
  14. wyglądają przepysznie, wiecej takich fajnych pomysłów :) zapraszam do siebie http://martynasobczak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zrobiłaś mi niezłego smaka :) Może dorwę gdzieś u siebie to sobie zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mniam, narobiłaś mi mega ochoty na coś słodkiego. :)

    conowegoumarty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. pierwszy raz slysze o lodach w proszku!:D
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. I couldn't refrain from commenting. Well written!

    My website TheronZRecor

    OdpowiedzUsuń
  19. of course like your web-site but you need to take a look at the spelling on several of your posts.

    Many of them are rife with spelling issues and I in finding
    it very troublesome to tell the reality on the
    other hand I will surely come again again.

    My web blog; write my paper for me

    OdpowiedzUsuń
  20. jadłam, najlepsze śmietankowe :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Hey there! I've been reading your web site for a long time
    now and finally got the courage to go ahead and give you a shout out from Dallas Tx!
    Just wanted to mention keep up the good work!

    Also visit my site - CharmainQGanigan

    OdpowiedzUsuń
  22. I read this paragraph fully concerning the
    comparison of hottest and earlier technologies,
    it's awesome article.

    Feel free to visit my page ... MarleenWGrivna

    OdpowiedzUsuń
  23. za każdym razem jak na to patrzę mam ochotę to zjeść ! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. ja kiedyś je robiłam z ciastkami hit ale bez czekolady i były smaczne :) u mnie w sklepie są za 2.20 więc trochę droższe :)
    najlepsze moim zdaniem śmietankowe <3

    OdpowiedzUsuń
  25. ja kiedyś je robiłam z ciastkami hit ale bez czekolady i były smaczne :) u mnie w sklepie są za 2.20 więc trochę droższe :)
    najlepsze moim zdaniem śmietankowe <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Narobiłaś mi ochoty na te lody, więc zaraz lecę do sklepu i skorzystam z przepisu ♥

    Pozdrawiam ;)
    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale mi smaczka zrobiłaś :) mmm muszę spróbować je kiedyś!

    OdpowiedzUsuń
  28. nie dość że dobrego bloga prowadzi modowego to jeszcze dobrze jej idzie kulinarny. brawo ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. ale mi smaka zrobiłaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. pyszne są zrobiłam w te wakacje :) dziękuję za przepis!
    chcemy więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smacznego!:)
      Niedawno dodałam przepis na szybką Stefankę bez pieczenia, polecam.

      Usuń