20 mar 2017

VANS LEOPARD

 

Czarne legginsy (bo jakże inaczej), moja ulubiona ostatnio kurtka,
zwykła koszulka i nowość - panterka na nogi!
Czujecie już wiosnę? 
Czy wciąż chodzicie w zimowych kurtkach i ciężkich botkach?  

Na dole macie kilka moich propozycji ze sklepu Shein,
w sam raz na wiosnę(nie mogło zabraknąć nr 5 w których już się zakochałam)! :)

 

kurtka - Tutaj
koszulka - Cropp
buty - Vans

 

1 - klik | 2 - klik | 3 - klik 
4 - klik | 5 - klik | 6 - klik
7 - klik | 8 - klik | 9 - klik 

15 komentarzy:

  1. bardzo ładne buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże... Twoje włosy są obłędne:D! Oddaj mi trochę :D!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wielką przyjemnością połowę mogę oddawać choćby nawet dziś! :)

      Usuń
  3. czemu pofarbowałaś włosy :((( ciemne są!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie farbowałam i nigdy nie pofarbuję! :)
      To zależy od pogody/światła itp. latem są jaśniejsze, zimą ciemniejsze i na zmianę - ale chyba każdy tak ma :)

      Usuń
  4. Uwielbiam jak spokojne stylizacje są połączone z oryginalnymi dodatkami/butami super wyglądasz ;)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię takie połączenia, też już chodzę w trampkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy blog, fajne połączenia modowe - naprawdę świetne stylizacje.
    Powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz zarbiste włosy :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Patt które buty podobają Ci się bardziej nr 3 czy 6?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedne i drugie ciekawe, ale wybrałabym 6

      Usuń
  9. Anonimowy01 maja, 2017

    hej chcesz sprzedać te buty vans?

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne propozycje, jednak Twoje vansy skradły moje serce <3
    Kocham panterkę, a na tych trampkach wygląda po prostu obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje włosy o prostu KOCHAM!

    OdpowiedzUsuń