6 lut 2018

CONVERSE - CZY WARTO KUPIC

 
Kiedyś zastanawiałam się, jak można wydać dwie stówki na trampki, 
skoro takie same można kupić w osiedlowym sklepie obuwniczym za 20 zł. 
I rzeczywiście kupowałam właśnie takie tańsze odpowiedniki, służyły mi bardzo dobrze,
choć zużywałam średnio dwie pary rocznie, bo bardzo szybko się niszczyły. 
 Z początkiem sierpnia 2012r. postanowiłam odkładać i w końcu na nie uzbierać,
po prostu nie mogłam ich sobie wybić z głowy. Wysokie, czerwone - po kilku
dniach w końcu trzymając uzbieraną kwotę pojechałam z Rodzicami do Galerii,
by je kupić, uśmiech, który mi wtedy towarzyszył pamiętam do dziś, 
po wyjściu ze sklepu miałam je na stopach, stare do kartonu!
Przez pierwsze tygodnie nie ściągałam ich, omijałam każdą kałużę, a po powrocie
do mieszkania - czyściłam i odkładałam do kartonu, by kolejnego dnia wyglądały pięknie.

Aktualnie jestem posiadaczką czterech par w wersji niskiej i sześciu wysokiej. 
Z czystym sumieniem do nich wracam, mogłabym w nich chodzić niemal wszędzie.
Conversy to już nie tylko kawałek gumy, śmiało można je nazwać trampkami kultowymi.  
Model Chuck Taylor All Star jest najbardziej popularnym i rozpoznawalnym obuwiem
 na świecie, początkowo nosili je amerykańscy koszykarze, później stały się nieodłącznym 
elementem wizerunku gwiazd rocka i hipisów. W Conversach fajne jest to, że nie kojarzą się 
jednoznacznie z obuwiem sportowym. Można je nosić praktycznie do wszystkiego, a przy 
dzisiejszym, liberalnym podejściu do mody, każda stylizacja z trampkami będzie udana.

Wady:
~ Zbyt wysoka cena, oryginalnych trampek nie kupicie poniżej 200zł.
(chyba, że w sklepach stacjonarnych, bo często są wyprzedaże)
~ Niemal od razu robią się dziury na pięcie od wewnętrznej stronie. 
 
Zalety:
~ Rozmiarówka co pół numeru.
~ Gruba podeszwa - to sprawia, że Conversy są o wiele wygodniejsze:
 kiedyś musiałam na chwilę przerzucić się na zwykłe trampki, 
czułam dosłownie każdy kamyczek na ulicy.
~ Kilkusetny wybór wzorów i kolorów.
~ Możemy je wrzucić do pralki i nic się z nimi nie stanie.
 ~ Posłużą kilka lat.

Jaka jest więc odpowiedź na tytułowe pytanie czy warto kupić Conversy? To zależy :)
Wciąż uważam, że mają zbyt wysoką cenę jak na swoją wytrzymałość,
 ale z drugiej strony są to prawdopodobnie najlepszej jakości trampki,
 jakie są w ogóle dostępne, więc jeśli ktoś uwielbia ten model butów tak jak ja, to tak, warto.
 
Jak je piorę? Wrzucam je do pralki, wcześniej pozbywając się piasku czy kamieni
spod podeszwy. Leżąc pod gorącym kaloryferem schną całą noc.
 

źródło: hedonistka, lusterko, pinterest.

Dajcie koniecznie znać, w jakiej wersji kolorystycznej posiadacie Wy,
a może dopiero planujcie kupić?

14 komentarzy:

  1. http://patt-cieslewicz.blogspot.com/2014/07/niebieskie-spodnie-house-converse.html

    a te jeszcze masz? polecasz? bo planuje je kupić. fajny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozleciały mi się po dwóch miesiącach :))) nie polecam.

      Usuń
  2. Twoim zdaniem lepsze niskie czy wysokie?
    Jaki masz rozmiar amerykański spod podeszwy? zawsze taki sam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niskie, rozmiar 6 -tak, zawsze taki sam :)

      Usuń
  3. Ja również zastanawiałam się kiedyś jak można wydawać tyle pieniędzy na trampki, które (wtedy moim zdaniem) nie różniły się z wyglądu prawie niczym od tańszych. Teraz, gdy mam kilka par w szafie - nie wyobrażam sobie bez nich roku, nie mogę się doczekać wiosny :) najpiękniej moim zdaniem wyglądają czerwone z białą sukienką czy niskie w innym kolorze koniecznie biala sukienka <3

    Fajny post, może kolejnym vans?

    OdpowiedzUsuń
  4. Converse'y zawsze na propsie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Converse! Jedyne trampki, które wyglądają bardzo ładnie i są na prawdę mega wygodne!
    Tylko właśnie ta cena.. :D Ale uważam, że lepiej kupić raz, a dobrze :)
    Zapraszam do siebie kochana ♥ https://allforgirls-1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżeli chodzi o ten model butów to kupuje podróbki :D Co jak co, ale szkoda wydawać mi 200 zł na trampki.
    O buty staram się bardzo dbać, dlatego też trampki nie trafiają szybko do kosza :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Skoro masz oryginalne to po co zalozylas nie oryginalne ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie posiadam jeszcze białych firmy Converse 😈

      Usuń
  8. I very happy too find this internet site on bing,
    just what I was looking for :D besides bookmarked.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam czytać takie wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  10. najlepsze buty świata, najwygodniejsze na świecie!

    OdpowiedzUsuń