30 wrz 2018

GOLD JACKET / TIMBERLAND

 

Przepiękna złota kurtka, jest na mnie za duża o dobre dwa rozmiary ale i tak ją uwielbiam!
W poprzednim wpisie pokazywałam Wam ramoneskę w tym kolorze.
Wyciągnęłam trapery z szafy, a Wy.. nadal w trampkach?
Co do torebki, zamówiłam kilka miesięcy temu, niestety przez codzienne noszenie kolor już z niej
zaczął schodzić, ale nie mogłam się powstrzymać aby w końcu Wam ją pokazać. Nawet w tak 
tragicznym stanie!😎

 

kurtka - Troll dla Top Secret
sweter - New Yorker 
spodnie - Tally Weijl 
buty - Timberland 
torebka - No name/wzór Gucci

6 komentarzy:

  1. Przepiękna kurtka, lubię takie wyróżniające się ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurteczka na Tobie fajnie wyglada <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/09/pozegnanie-lata-w-szarosci.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje ulubione buty jesienno-zimowe :)

    Ten kolor kurtki mega do Ciebie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Te buty chyba nigdy nie przestaną być modne. W końcu to klasyka. Od zawsze podobały mi się skórzane buty zamszowe. Chcę teraz kupić kozaki damskie zamszowe, ale z mniejszego sklepu bo w tych największych nic ciekawego nie znalazłam. Dobre opinie zbiera sklep Gianmarko, więc może zdecyduje się na ich buty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda torebki, ale moja wyglądała dokładnie w takim samym stanie teraz biedna leży na dnie szafy :(
    piękna kurtka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurtka jest dla ciebie stworzona! Pasuje do ciebie złoto :)

    OdpowiedzUsuń