14 wrz 2018

MADONNA / FILA DISRUPTOR

 

Kiedy w H&M pojawiły się koszulki z Madonną instagramowiczki oszalały na ich puncie.
Bawełniany t-shirt za 39,90 PLN to nie tylko najtańszy łup modowy dotychczas, ale też
najbardziej charakterystyczny i jednocześnie uniwersalny. Wystarczy zestawić z dobrze 
dopasowanymi spodniami i gotowe. Tą część garderoby wykorzystali również inni projektanci.
Nie tylko przywrócili do mody koszulki, ale także zaprezentowali je na wybiegach. 
T-shirty na pokazie Diora? Udowodnili, że to możliwe i w swojej kolekcji wykorzystali je
jako nośnik feministycznego manifestu. 


koszulka - H&M
pasek - New Yorker
spodnie - Tally Weijl 
buty - Fila

10 komentarzy:

  1. Buciki oczywiście najlepsze bo moje 😍 najlepsza brzoskwinka ♡ buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna koszulka! jestem wielką fanką Madonny :)
    PS. masz CUDOWNE włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna koszulka! śliczne masz buty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealna stylizacja na luźne wyjścia na miasto ze znajomymi :)
    Koszulka przyciąga uwagę - fajny nadruk to podstawa.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna stylizacja :) Świetnie się komponuje z tymi butami!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta koszulka jest cudowna! Pasuje do Ciebie taka stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta stylizacja jest w 100% dla Ciebie, spodnie idealnie dopasowane zazdroszczę ja takich jeszcze nie znalazłam..piękna koszulka!♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również uwielbiam takie koszulki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna koszulka :)

    OdpowiedzUsuń