16 sty 2018

O CHIC BAG

 

Uwielbiam połączenie różu z szarością, bardzo często łączę ze sobą te dwa kolory.
Znowu dostaję na maila pytania dotyczące moich włosów..pytaliście również 
o wpis dotyczący pielęgnacji ich i przyznam, że na początku nad tym myślałam,
aby go dodać. Teraz jednak stwierdziłam, że nie ma w tej 'pielęgnacji' nic więcej,
niż szampon i szczotki, które pokazywałam w poście (tutaj).
Odpowiadam na pytania, aby się już nie powtarzały: 
Nie prostuję włosów, nie mam doczepianych, nigdy nie farbowałam. :)
Bardziej skupiłam się nad fryzurą niż stylizacją, więc to do skomentowania
zostawiam Wam, dajcie znać co myślicie o połączeniu! ♥


bluzka - Reserved
płaszcz - Osley
szal, spodnie  - H&M
buty - Allegro
torba - O chic

9 komentarzy:

  1. Piękna torebka jak każda z O bag które pokazujesz :) masz jeszcze jakieś? chciałam zamówić mini bo masz Ty później pokazałaś ecru później '50 w pięknym kolorze i teraz jeszcze inną.
    Najpiękniejsze moim zdaniem skalista mini i ta z tego wpisu <3

    Co do maila to ja pisałam do Ciebie ok 2 miesiące temu wiaodmość i mi nie odpisałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie już pokazałam. :)
      Niemożliwe, gdyż odpisuję na wszystkie wiadomości niemal od razu. Napisz jeszcze raz. :)

      Usuń
  2. Fajne połączenie, też lubie te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna torba, bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super zdjęcia, ciekawa torebka :)
    ps. przepiękne włosy *_*

    NAHTURAL :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie tyle co ta torebka a Twoje włosy mnie zachwyciły :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/01/szary-paszcz-kochamy-za-uniwersalnosc-i.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne połączenie ♥

    Uwielbiam torby od O bag :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te Twoje włosy!!! O baga zazdroszcze ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna bluzeczka i torebka :) O bag piękne kolory skomponowane ze sobą.

    OdpowiedzUsuń