15 sty 2018

O BAG '50 / TIMBERLAND 6 IN PREMIUM

 

Nie wyobrażam sobie zimy bez porządnych traperów. Mam z nimi do czynienia
już od kilku lat i za nic w świecie bym ich nie oddała. 
W swojej szafie posiadam 6 kolorów, w tym miodowe z dzisiejszego wpisu.
Więcej o nich mogliście przeczytać w poście (tutaj).
Co do torby, a mianowicie do koloru bodów - nie zastanawiałam się długo,
od razu pomyślałam o tych butach - duet idealny! ♥

 

 płaszcz - Osley
szal - Shein
spodnie - H&M
buty - Timberland 6 in premium
torba - O bag '50

16 komentarzy:

  1. Moja dziewczyna się do mnie nie odzywa od rana bo przyszła do mnie jak spałem weszła w historię mojego telefonu a tam z góry na dół przez pół nocy przeglądałem Twój blog.

    OdpowiedzUsuń
  2. skoro nie współpracujesz z tymi firmami to po co je pokazywać na blogu i wogole nosić na mieście? noś na mieście i na blogu ubrania z którymi współpracujesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem trochę Twojej wypowiedzi i zostawię ją bez komentarza. :D

      Usuń
    2. coś w stylu nie mam bloga jeżdżę bmw czyli robie darmową reklamę XD

      Usuń
  3. Uwielbiam timberlandy, Duet z torebką to strzał w 10

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w tych kolorkach, idealne połączenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. do butów pasuje idealnie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/01/szary-paszcz-kochamy-za-uniwersalnosc-i.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazwyczaj wchodziłam tutaj i nie komentowałam, ale jak zobaczyłam ten wpis to uznałam że muszę skomentować! Piękne połączenie, a butów zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Traperki muszą być w tym klasycznym kolorku, uwielbiam takie połączenie ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. torba z butami idealnie się kompunuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super połączenie kolorystyczne!

    OdpowiedzUsuń