19 paź 2017

HUNTER BOOTS / SUPRELLA PRO PREMIUM

 

Kilka tygodni temu pożegnałam moje roczne kalosze firmy Hunter,
zrobił mi się na nich nieładny nalot (tak wiem, że są na to specjalne środki),
ale niestety ubrałam je do lasu (czego do dziś nie potrafię sobie wybaczyć!)
 i porysowały się od gałęzi tak głęboko, że nic nie dało się z tym zrobić,
 więc postanowiłam je wyrzucić i mam w planach kupić nowe. 
Co do parasolki..15 września (moje urodziny),
spełniono jedno z moich największych marzeń, z czego się bardzo cieszę
i za co do dziś jestem tej Osobie bardzo wdzięczna! Uwielbiam jesień,
więc to prezent idealnie trafiony w mój gust. ♥

 

naszyjnik - Tous
kurtka - Tutaj
spodnie - H&M
kalosze - Hunter
parasolka - Suprella Pro Premium

31 komentarzy:

  1. bardzo lubię te kalosze. ps.fajne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Parasolka mnie zachwyciła, w jesienne dnii uwielbiam kalosze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z takim zestawem to żaden deszcz nie straszny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. kalosze boskie, marzę o takich <3 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten parasol jest nieziemski, po prostu super.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne zdjęcia, a parasol - rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny parasol i kalosze

    https://hyggelifestyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne zdjęcia :3

    pod-lupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczne zdjęcia! Super kalosze:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taka deszczowa stylizacja :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/10/hello-autumn.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Kalosze są nieocenione o tej porze roku! Co prawda sama za nimi nie przepadam, ale są mega praktyczne i chyba się w nie zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę parasola, widać że jest stabilniejszy od wszystkich innych. Dużo o nim czytałam, ale nie mogłam się zdecydować na kolor, chyba wybiorę model ten co Ty. :) cena trochę kosmiczna, ale kochana powiedz mi jeszcze czy Ty zamawiałaś na toys4boys za 200zł czy znalazłaś gdzieś taniej?

    OdpowiedzUsuń
  13. tak się skupiłam na parasolu, że nie zauważyłam hunterów ♥ kocham je!
    muszą być na jesień, współczuje że Ci się zniszczyły ja o moje dbam mega :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjna parasolka! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz widzę taką parasolkę,jest świetna! Pewnie żal było żegnać się z kaloszami

    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nigdy nie miałam żadnych kaloszy, ani parasolki. Kocham jesień, ale radzę sobie bez nich :)
    MOJA STRONA

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zdjęcia :) super parasol i kaloszki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Huntery świetnie się prezentują, sama chciałabym je kupić ale ta cena mnie przeraża ;p
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie wyglądasz, nie lubię kaloszy ale twoje mnie urzekły😆 zazdroszczę długości włosów 😚 nouw.com/wikaziolo

    OdpowiedzUsuń
  20. wyrzucisz kalosze za 400 zł i kupisz nowe bo są porysowane? masz za duzo kasy to oddaj biednym

    OdpowiedzUsuń
  21. ile takie kalosze kosztują i gdzie mogę zamówić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od 399zł już kupisz, zależy od modelu
      Tutaj sprawdzone sklepy: answear, zalando, eobuwie, spartoo

      Usuń
  22. jaki to model kaloszy

    OdpowiedzUsuń
  23. Najlepsza firma Kaloszy <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Moja ulubiona firma kaloszy :)
    a o parasolu słyszałam dużo pozytywnych opinii, Kuba Klawiter w Nowy Gadżet pokazywał i chwalił:) ale cena komiczna.

    OdpowiedzUsuń
  25. suprella to moje małe marzenie ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Jesteś perfekcjonistką, kalosze muszą być nieskazitelne, błyszczące! Wyglądasz w nich Bosko, dobrze, że kupiłaś kolejne!

    OdpowiedzUsuń