8 paź 2017

O BAG MINI SKALISTA / CARINII SHOES

 

Torebka O bag mini w skalistym kolorze marzyła mi się od dłuższego czasu,
jak tylko pojawiła się w tej wersji kolorystycznej - musiała być moja!
Zastanawiałam się nad uchwytami, kupiłam ją przed wakacjami,
więc pomyślałam, że idealne będą sznurki..a na jesień skórzane rączki. :)
Czarne botki na koturnie wykonane ze skóry idealne na taką pogodę,
jaką mamy za oknami! Co do spodni..w końcu znalazłam długo
poszukiwane przeze mnie z wyższym stanem. Uwielbiam je! 
Dajcie znać co myślicie o takim połączeniu. Miłej niedzieli! ♥


kurtka - Tutaj
koszulka - New Yorker
spodnie - H&M
torba - O bag mini (skalista) <rączki nie są oryginalne>
buty - Carinii

24 komentarze:

  1. Marzy mi się taka torebeczka :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog! Super torba!
    flarri.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja super! Połączenie szarości, czarnego i bieli zawsze się sprawdza :) Zachwyciły mnie Twoje włoski - są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka bardzo fajna :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/10/karmelowa-narzutka.html

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna torba! bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna torba pasuje do Twojej stylizacji. A buciki są wygodne? Bo nie mają platformy i wydaje mi się że nie?

    OdpowiedzUsuń
  7. Minha filha passou uma semana bastante ruim esses dias.

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja jak najbardziej na plus, wszystko ze sobą super współgra,
    a koszulka taka dziewczęca że uroczo w niej wyglądasz. jeszcze ten uśmiech! :)



    Jedno co mi nie pasuje, to jest to, że
    dopiero co weszłam na twojego bloga, to jest 3 wpis który skomentowałam
    i jestem w szoku, bo w każdym znajduje się jedno z moich małych marzeń.
    w tym jest to o bag od zawsze go chciałam, ale mam ważniejsze wydatki
    niż złożyć sobie go za 500 zł niestety ale mam nadzieję że mi się kiedyś uda :)
    a drugą moją miłością od teraz są...te buty! skopiowałam sobie zdjęcie butów
    na podgląd, napiszę jeszcze na mailu że skopiowałam nigdzie tego nie użyję,
    chcę mieć na wzór jak będę szukała ich w sklepie ♥:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki masz rozmiar tej koszulki? Bo zamowiłabym chęcie ją przez intner a figure mam jak Ty wiec taki sam rozmiar bede zamawiac

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolorek body O bag :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny, skąd uchwyt do obaga?

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się kolor body :) skalista?

    OdpowiedzUsuń
  13. jaka wysokość koturna? bo wydają się wysokie

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mam teraz jak sprawdzić, ale wydaje mi się ze ok 10 cm. Meeega wygodne 😚

    OdpowiedzUsuń
  15. A rączki gdzie zakupione ? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Skąd uchwyty do Obaga? 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Elegancja i I klasa!!

    OdpowiedzUsuń