17 mar 2017

GOLD ♥


Złota kurtka była zamówiona bez żadnego wahania. Zwykle zastanawiam się
kilka razy nad czymś, zanim to kupię. W tym przypadku po prostu ją wzięłam,
bo od razu przyciągnęła moją uwagę. Jak już do mnie przyszła.. kilka dni
zastanawiałam się jakie buty do niej dobrać! Nigdy nie rozmyślałam
nad tym tyle czasu jak w tym przypadku. Jednak postanowiłam zaopatrzyć
się w kolejną nowość - w tym samym kolorze mokasyny. 
Myślę, że z połączeniem z jeansami wygląda dużo lepiej, 
niż miałabym ją zestawić z czarnymi legginsami.


kurtka -  TUTAJ
spodnie - Reserved
buty - Deezee

13 komentarzy:

  1. świetnie się prezentujesz w tej stylizacji :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację jeansy lepiej się tutaj sprawdziły, z legginsami byłoby kiepsko.
    Piękne są te mokasyny!

    OdpowiedzUsuń
  3. współpracujesz z firmą deezee czy sama sobie je kupiłaś? jak z rozmiarem tych butow??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama je kupiłam, bez żadnych współprac.
      Patrz na wkładkę cm, ja wzięłam rozmiar większe.

      Usuń
  4. bardzo ładny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz takie wstawki sa bardzo modne :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/bikini-czyli-ciekawostki-o-ktorych.html

    OdpowiedzUsuń
  6. pasuje do ciebie ta kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kurtka <3<3 *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Pasuje do Ciebie ta bransoletka na stopie, mało u kogo mi się to podoba ale w tym przypadku bardzo trafiona przynajmniej nie jest goła łydka aż tak :) super połączenie naprawdę brawo a buty skradły moje serce ♥

    OdpowiedzUsuń