2 wrz 2015

NOWOSCI

 

Dziś wpis z nowościami, kilka tygodni temu przyszły do mnie te oto piękne buty, bardzo jestem z nich zadowolona. W tym tygodniu przyszła paczka z strojem kąpielowym, zamówiłam kolejny w stylu Triangl, strasznie mi się one podobają. Znalazłam również dla siebie sportowy kostium, miałam go już dwa razy na sobie i muszę przyznać, że jest  wart swojej ceny. :)

 

buty - tutaj
triangl - tutaj
kostium - tutaj 

Jeszcze Wam nie wspominałam, ale w piątek wyjeżdżam na Mazury i wracam około 14 września.  
W tym czasie nie będzie mnie na blogu, facebooku, instagramie, poczcie itp. :)
natomiast 15 września kończę swoje osiemnaste urodziny! :))

12 komentarzy:

  1. Zestaw w kolorze szarym najlepszy! ♥
    http://mademoiselleviki.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  2. mam taki sam kostium, tylko cały w kolorze miętowym! :)

    Odwdzięczam się za każdy komentarz i obserwację :)
    http://eye-shadoow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne bikini! :)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rzeczy! Ja te stroje kąpielowe uwielbiam :)
    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie: Mój Blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Floyd Һas alwaƴѕ been confident but his 147 pounds dɑys have yet tto see him in wіth thе likes oof ѕuch fighters
    that the public demanded such aѕ Miguel Cotto, Antonio Margarito,օr
    Paul Williams. ϒou can generate arоund 100,Tɦousand gems аnd Һave them adԁed tо thе account іn a simple creatе button push οr simply сlick.

    Players in Korea arre treated liκe celebrities, signing autographs, tаking picftures
    ԝith fans, and appearing оn talk shօws from time tto time.


    Also visit myy blog ... clash of clans free gems hack

    OdpowiedzUsuń
  6. Quality posts is the important to attract the viewers to go to
    see the website, that's what this website is providing.


    Check out my homepage; Best Minecraft Servers 1.8 List Of Us Presidents

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę Ci tego stroju! Ja też go chce ;c
    http://nikolaobecna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. na insta byłaś bo dodawałaś zdjęcia :)

    ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super ubrania i buty

    OdpowiedzUsuń