4 paź 2015

JEANSOWA KOSZULA


Dziś jeansowa koszula, którą dobrałam z czarnymi legginsami i wygodnymi trampkami. 
Robi się coraz zimnej, czuję że dopada mnie jakieś przeziębienie..
Tydzień temu miałam swoją urodzinową imprezę z okazji osiemnastych urodzin,
kilka wpisów temu pytałam Was o polecenie mi dobrego laptopa, po czym napisałam, 
że już nieważne, gdyż został naprawiony - po 18 wolałam kupić nowy i póki co jestem bardzo zadowolona. 
Postaram się chodzić częściej na zdjęcia takiego typu jak są dziś, gdyż trochę zaniedbałam bloga dodawaniem zdjęć
 takich jakie były wcześniej przez ostatnie pół? roku.
Myślałam o dodaniu kilku zdjęć z 18 urodzin...co myślicie?

 

koszula - Tutaj
buty - Deezee

13 komentarzy:

  1. Również po swojej osiemnastce zainwestowałam w laptopa :) Mam taką samą koszulę, ale z C&A :)

    OdpowiedzUsuń
  2. co kupiłaś z kasy z 18??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lustrzankę, laptopa, telefon, ubrania i resztę kaski na prawko :)

      Usuń
  3. Jaki masz rozmiar koszuli i ile wzrostu ?
    to bardzo ważne więc jak możesz to odp na to pytanie bo chcę ją kupić ale nie wiem bo mam 180 wzrostu i czy nie będzie za krótka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozmiar mam z metki L, wzrost około 176 myślę ale nie wiem dokładnie :)

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za odpowiedź to ważne
      jak coś to pokażesz mi na priv na fb jak zamawiac??

      Usuń
  4. Mam bardzo podobną koszulę, ale z innej firmy :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna koszula, dodaj zdj z 18 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Thank you for some other informative site. The place else may just
    I am getting that type of info written in such a perfect method?
    I've a mission that I'm simply now working on, and
    I have been at the glance out for such information.

    Have a look at my blog post - Best Minecraft Survival Servers (Www.Planetminecraft.com)

    OdpowiedzUsuń
  7. Thanks , I have just been searching for
    information about this subject for a while
    and yours is the greatest I've discovered till now. However, what in regards to the conclusion? Are you certain in regards to the supply?


    Feel free to surf to my site ... Good Minecraft Servers Youtube Rank Stranger

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń