15 paź 2015

SZARY SWETEREK

 

Dziś chciałam Wam pokazać cienki sweterek, który przyszedł do mnie kilka godzin temu. 
Nie mogłam się doczekać, aż u mnie będzie, zakochałam się w nim! :) 
Jaka pogoda u Was?
 U mnie cały dzień niestety deszczowo, dlatego nie mogłam wybrać się na zdjęcia i postanowiłam zrobić je w domu.
Od kilku dni nie rozstaję się z chusteczkami...nienawidzę jesieni, jak dla mnie jest to najgorsza pora roku.

Co do timberków... lekko brudne, ale jak na buty z ubiegłej jesieni wyglądają całkiem ok. ;)

 

sweter - tutaj  
buty - czasnabuty
naszyjnik - pepco

14 komentarzy:

  1. świetny sweter! :)
    mam bardzo podobne buty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zaraz wbijam do Ciebie na bloga i obczajam ;)

      Usuń
  2. Fajny sweterek tylko jak dla mnie odrobinę przy krótki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, ale mimo wszystko jest przepiękny moim zdaniem :)

      Usuń
  3. u mnie tez pada

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny sweterek . Idealny kolorek na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastic beat ! I wish to apprentice while you amend your
    website, how could i subscribe for a blog site?
    The account helped me a appropriate deal. I had been tiny
    bit familiar of this your broadcast offered bright clear concept

    my website: Minecraft Servers Hunger Games Ip Address; ,

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślałam o tym sweterku, ale jakiś krótkawy dla mnie by był
    kliknełam oczywiście
    mam podobne buciki
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Everything is very open with a clear clarification of the challenges.
    It was really informative. Your site is useful. Thanks for sharing!


    Here is my blog post :: my homepage

    OdpowiedzUsuń
  8. I simply couldn't go away your site before suggesting that I actually enjoyed the usual information a person supply on your guests?

    Is going to be again regularly to check out new posts

    Take a look at my web site - Best Minecraft Anarchy Server Vanilla Gift

    OdpowiedzUsuń
  9. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award ---> http://postcrossinganiszon.blogspot.com/2015/10/poznanie-innych-i-poznanie-siebie-to.html

    OdpowiedzUsuń