1 gru 2015

LEOPARD


 

Dziś bluzka w panterkę, którą mam od pewnego czasu. 
Wpis miał pojawić się już dawno, ale po obejrzeniu zdjęć uznałam, że to jednak nie jest dobre zestawienie i się przebierałam. 
Kilka godzin temu powstały te, stylizacja nie była przemyślana - pierwsze co wyciągnęło się z szafy 
+ w końcu mogę pokazać Wam swój bezrękawnik, który mam od 3? lat. 
 Całkiem o nim zapomniałam, ale na pewno jeszcze kiedyś go zobaczycie.
Zostawiam Was ze zdjęciami, miłego wieczoru. :)

 

bluzka - tutaj
bezrękawnik - House
buty - DeeZee

13 komentarzy:

  1. wydaje mi się że schudłaś:) nie że byłaś kiedyś gruba ależ skąd po prostu dostałaś kształty śliczne i masz nogi chudsze :) lub ćwiczysz coś ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje Ci się, ale miło mi :) Nie ćwiczę.

      Usuń
  2. Przyznam ze to tak troche blacharsko wyszlo ;) w legginsach to najlepiej ćwiczyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Legginsy nie są tylko do ćwiczenia, są również do codziennego chodzenia np do szkoły i również idealnie nadają się do stylizacji. Nie czuję się dobrze w jeansach, dlatego bardzo chętnie sięgam po czarne klasyczne legginsy.
      Dziękuję za opinię, ale nie zgadzam się z nią. :)

      Usuń
    2. jak przeczytałam słowa "blacharsko wyszło" musiałam zobaczyć jeszcze kilka razy dokładnie się przypatrzeć stylizacji i śmiesznie napisała, ponieważ "bachary" brzydko mówiąc ubierają raczej skórzane spodnie lub miniówki, szpile około 19 cm i krótkie obcisłe topy tak widzę osoby zwane B... a nie na sportowo w timberkach hehe ;)

      Ewa

      Usuń
    3. Zgadzam sie z Patt i Ewa

      Usuń
    4. "blacharsko" hahaha no brawo inteligencji faktycznie ;)
      Ja bym to nazwała : sportowo i stylowo.

      a tak wg to piękny bezrękawnik!

      Usuń
    5. jak dla mnie jest extra :)

      Usuń
  3. Bluzeczka jest świetna! Chcę taką! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna jest ta bluzka, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zakochałam się w tej bluzie :)

    OdpowiedzUsuń