23 gru 2015

MOJE 18 URODZINY

Jakiś czas temu obiecałam Wam, że wstawię kilka zdjęć z moich 18 urodzin.
Skończyłam osiemnaście lat 15 września, imprezę miałam 26,
czyli minęło już 3 miesiące. Chciałam dodać ten wpis jeszcze w tym roku,
więc to chyba odpowiedni czas.
Wybrałam tylko kilka, aby mniej więcej pokazać Wam ja to wyglądało.
Zostawiam Was ze zdjęciami. :)
 
 
 
moja stylizacja: sukienka - Lou/prezent/ buty - deichmann

Miałam fajnego DJ, więc jeśli jesteście z mojego miasta lub okolic, 
z czystym sumieniem mogę Wam polecić DJ Grzesia! :)

Nie wiem, czy w tym roku jeszcze coś dodam,
gdyby mnie nie było chciałabym Wam (i sobie) już teraz życzyć
Wesołych Świąt, aby kolejny rok był jeszcze lepszy niż poprzedni!
Wszystkiego dobrego na ten rok i oczywiście, aby jutrzejsze jedzenie
 poszło w odpowiednie miejsce,
bo przecież nikomu nie potrzeba dodatkowych kilogramów, prawda? ;) 
Buziaki! :*:*

26 komentarzy:

  1. ta Pani koło Ciebie co stoi w żółtym to Twoja siostra? bardzo ładna i podobna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to moja siostra z rodziną. :)

      Usuń
  2. Patka ale zapomniałam o czymś :(
    gdzie zdjęcia win ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No kurczę, faktycznie! Jak ja mogłam nie zrobić zdjęć! :D

      Usuń
  3. Widać że impreza udana :)

    a sukienkę miałaś piękną! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki ładny tort! świetne zdjęcia :)
    wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tort bardzo fajny. Ja swoją 18stkę to raczej spędziłam spokojnie ale 22... to dopiero było ;)

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądałaś;)
    pozdrawiam cieplutko i życzę zdrowych i wesołych świąt :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyglądałaś!

    ♥ wesołych świąt! ♥
    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  8. sto lat :)
    ile miałaś osób ?

    OdpowiedzUsuń
  9. a zdjęć prezentów też nie dodała Małpka jedna ;)
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkiego najlepszego :)

    piękna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądałaś! i te włosy piękne, długie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. co kupiłaś z kasy z 18 ?? aparat dostałaś czy kupiłaś??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka dni przed 18 dostałam od Chrzestnego pieniądze na zakup aparatu (bo taki miałam plan). Dostałam wcześniej, abym na imprezie mogła robić zdjęcia. :)
      Kupiłam laptopa, telefon, kilka par butów, ubrania i opłaciłam prawo jazdy.
      Zostało mi trochę $ na ewentualne poprawki. :D

      Usuń
    2. oo to super że tak dużo kupiłaś lepiej kupić niż przepić lub wydać na głupoty :)
      ja też mam zamiar kupić laptopa ;))

      jakie poprawki zdasz za 1 razem!! miałas juz takiś egzamin?

      Usuń
    3. Jestem tego samego zdania. :)
      Zostało mi ok 5 godzin, jak na razie będę umawiać się na teorię, ale jak będę wiedziała termin to i tak nikomu nie powiem. Dowiedzie się jak zdam :D

      Usuń
    4. I wszystko w temacie hehe nie no dobrze ja też nie mówiłam
      mam 18 ur w poniedzialek za 3 dni a prawko zdalam we wtorek i czekam zeby odebrac po 18:)

      Usuń
    5. W takim razie wszystkiego najlepszego i gratuluję. :)
      trzymaj za mnie kciuki!

      Usuń
    6. dziękuję ;))
      będę!!!!

      Usuń
  14. ta Pani w żółtym kombinezonie wygląda nieziemsko <3
    chcę ją na Twoim blogu zobaczyć *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś siostrę namówię. :D

      Usuń
  15. pięknie wyglądałaś
    wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń