4 maj 2017

KURTKA BOMBERKA / SUPERSTAR ADIDAS


 

Kurtki bomberki w ostatnich kilku sezonach pojawiły się w kolekcjach 
i królowały na wybiegach podczas tygodni mody, nawiązujące do stylu z lat 90. 
"bomber jackets" pokazali między innymi Gucci, Elie Saab i Alexander Wang. 
Promują je też polscy projektanci, na przykład Łukasz Jemioł. 
Moja pochodzi z Shein, ale znajdziecie ją również w takich sklepach jak: H&M, Zara, Reserved.


kurtka - tutaj
spodnie - Reserved
buty - Adidas Superstar
 

 1 klik / 2 klik / 3 klik
4 klik / 5 klik / 6 klik

11 komentarzy:

  1. Hej super ta kurteczka :)
    Pozdrawiam
    http://befitbehealth.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia w świetnym klimacie i bardzo mi się podobają <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/pastelowa-parka.html

    OdpowiedzUsuń
  3. What's up, just wanted to mention, I liked this post.

    It was inspiring. Keep on posting!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czemu nie dodajesz nowych postów??

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekamy na nowe wpisy :(((

    OdpowiedzUsuń
  6. gdzie pracujesz że stać cię na tyle par butów i torebek markowych??
    odpisz
    wiem z insta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że nie będziesz na mnie zła, że się wtrącam.. :) ale taka już jestem,
      że jak widzę takich CEBULAKÓW bo naprawdę nie wiem sama czy mam płakać czy się śmiać?!

      Każdy może kupować sobie co chcę skoro ma pieniądze.
      Może pracuje, może dostaje, może kradnie (to ostatnie mam nadzieję że jednak nie:p)
      a tobie (anonimku) nic do tego! dosłownie nic.
      nie rozumiem takich pytań, naprawdę. aż w oczy razi takie coś :)

      Usuń
  7. Myślałam o zakupie tej bomberki, oglądałam ją w sklepie H&M i byłam nią zachwycona..na moje nieszczęście nie mogłam znaleźć grzebiąc po wieszakach mojego rozmiaru :(((((
    pięknie wyglądasz! super zestawienie

    OdpowiedzUsuń