23 lip 2017

4 URODZINY BLOGA!

 

 23 lipca - cztery lata temu dodałam pierwszy wpis na tego bloga.
Z wielkim uśmiechem na twarzy bardzo chciałam Wam (czytelnikom)
podziękować za to, że jesteście! Po prostu. 
Bez Waszej pomocy (wyświetleń) nie miałabym tak wiele.
Dla mnie już osiągnęłam sukces! 

Dawno nie dodawałam żadnych postów,
nie mam zupełnie na to czasu, ale myślę, że nadrobię to w sierpniu. :)
Przez ostatnie kilkanaście tygodni wpadło w moje ręce
kilka fajnych perełek, które możecie zobaczyć poniżej. 
Buziaki i dziękuję za 4 500 000 wyświetleń przez te 4 lata! ♥♥

 
O BAG MINI - Obagstore (skalista)

 PUMA RIHANNA x FENTY - puma

 Torebka - H&M

 
Sandałki na słupku - stacjonarny sklep

 
okulary - H&M / portfel - Michael Kors (diy- dokleiłam logo na środku)

 
kosmetyczka - replika Louis Vuitton 

 
Buty do pływania - Biedronka

 
Baleriny - H&M

 
Torebki - replika Louis Vuitton 

 
Adidas - Butsklep

 Espadryle - Lubiebuty

 
Wiązane baleriny - Deezee

 Trampki - Converse

 
Sandałki - Deezee 

 
Sandałki lity -Allegro

 
Szpilki - Deichmann

 
Botki - Deez24 

 Bluzka  - KLIK

 
Sandałki - Lubiebuty

 
Zegarek - replika Michael Kors

 
Spodenki - H&M

 
Ocieplacze do kaloszy - Hunter - Zalando

 
T-shirt - New Yorker

 
Creepers -  Deezee

 
Sandały na słupku - River Island 

 
Slip One - Brilu

 
Szpilki - Schuh

 
Szpilki - Atmosphere

 
Botki Carinii

 
Pachnące sandałki na obcasie - Zaxy 
(bardzo wygodne, wytrzymałam w nich całą 18!)
 
 
W tym roku ukończyłam szkołę! :)))


 Poniżej również moje zdjęcia z My Story z INSTAGRAMA! :) @patt.cieslewicz

12 komentarzy:

  1. Faktycznie dużo osiągnęłaś, moje gratulacje :)

    Ja dopiero wróciłam po rocznej? przerwie i mam nadzieję że kiedyś będę mogła pochwalić się takimi wynikami jak Ty dziś :) grtulacje i powodzenia w dalszym blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zauważyłam kartony Carinii to się uśmiechnęłam do laptopa.
    Zawiodłaś mnie że nie pokazałaś butów, jest to moja ulubiona firma
    i bardzo ją cenię. Mam nadzieję że Ci się sprawdzają i jesteś z nich dumna :)

    mam nadzieję że jakaś stylizacja z nimi kiedyś będzie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten portfel z MK to tez podróbka. Szkoda, ze pokazujesz podróbki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Portfel był zamawiany na Zalando za 419zł + dokleiłam do niego okrągłe logo, które zamówiłam.

      Usuń
  4. Masz duzo naprawde pieknych rzeczy :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/07/red-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję czterech lat, ja swoją czwartą rocznicę będę świętować we wrześniu
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile zaplacilas za fenty? Marza mi sie 💕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pln wyszło 680 zł
      Zamawiałam zaraz jak pojawiły się w sklepach online, teraz ceny są kilka pln tańsze

      Usuń
  7. Hi, I do believe this is a great website. I stumbledupon it ;) I will revisit
    once again since i have saved as a favorite it. Money and freedom is the
    greatest way to change, may you be rich and continue to guide other people.

    OdpowiedzUsuń
  8. I really like what you guys are up too. This sort of clever work and coverage!
    Keep up the amazing works guys I've included you
    guys to my blogroll.

    OdpowiedzUsuń