28 lip 2013

2011-2012 SESSION MEMORIES

Dziś postanowiłam pokazać Wam kilka swoich zdjęć, jeszcze zanim założyłam tego bloga, prowadziłam wtedy photobloga i wszystkie tam wrzucałam. Po usunięciu wszystkich zdjęć zauważyłam, że nie miałam ich nigdzie zapisanych. Odzyskałam tylko kilka, które postanowiłam tutaj wrzucić. Pozdrawiam :)

wrzesień 2012 r.
Bluzka, legginsy - New Yorker
Trampki - Converse
lipiec 2011 r.
Bluzka, spódniczka - H&M
Szpilki - Deichmann
wrzesień 2011 r.
Bluza - Cropp
Spodnie + pasek - H&M
Baleriny -  stacjonarny sklep
sierpień 2012 r.
Bluzka - sklep stacjonarny
Spodenki - Cropp
Trampki - Converse
lipiec 2012 r.
Bejsbolówka - Allegro
Legginsy - NY
Trampki - stacjonarny sklep
lipiec 2011 r.
spódniczka - H&M
baleriny, torba - stacjonarny sklep (pamiątka z Gdańska :p)

32 komentarze:

  1. dlaczego czarne trampki do takiej stylizacji ? pasują, ale czerwone converse bardziej by pasowały <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia są z lipca ubiegłego roku, czerwone converse kupiłam w połowie sierpnia.

      Usuń
    2. świetne ostatnie zdjecie *.*

      Usuń
  2. na tym jednym zdjęciu myślałam że to 2 różne osoby, potem się kapnęłam że to Ty na obu a zdjęcie jest przerobione XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne stylówki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wkurza Cię że najczęściej piszą do Ciebie sami anonimy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapytał anonim XD.

      piszą anonimy jak i również zalogowani użytkownicy :)

      Usuń
  6. śliczny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczny blog, masz super stylizację i nieziemską urodę ♥
    z chłopakiem życzę Ci dużo szczęścia, miłości i wytrwalości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z Tobą w 100000 % nikt nie ma prawda nikogo obrażać w internecie. Cwaniak w necie pizda w świecie jak to mówią ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne są te amerykańskie i brytyjskie motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne zdjęcia :)
    zapraszam : http://dreamaboutvogue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega legginsy *.*!

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej rzucają się w oczy legginsy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. dużo miłości z chłopakiem ♥

    legginsy są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  14. super stylizacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczęścia <3

    OdpowiedzUsuń
  16. rewelacja z 2011 :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fotogeniczna to Ty jesteś od zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy22 maja, 2015

    Hey there! I've been reading your blog for some time now and finally got the bravery to go ahead and give you a shout out from Atascocita Tx!
    Just wanted to tell you keep up the fantastic work!

    Feel free to surf to my weblog ... dating sites (bestdatingsitesnow.com)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczna od zawsze :)
    ładne ubrania!

    OdpowiedzUsuń
  21. Excellent way of explaining, and good post to get data on the topic of my presentation topic, which
    i am going to convey in institution of higher education.

    Review my web site quest bars

    OdpowiedzUsuń