29 lip 2013

MARTENSY SCHUZZ

W tych martensach zakochałam się od pierwszego wejrzenia (kolejna para!). Bez zastanowienia je zamówiłam, paczka przyszła do mnie na drugi dzień. Mega plusem jest to, że nie są ocieplane. Minus natomiast jest taki, że szybko mi pękną, wiem to po plastikowej, chińskiej podeszwie i materiale, mimo to mam nadzieję, że jeszcze w kilku wpisach je zobaczycie. Pozdrawiam :)

 komin - New Yorker
bluzka - New Yorker
naszyjnik - sklep stacjonarny
 legginsy - Pepco
 martensy - Schuzz

19 komentarzy:

  1. Schuzz jest w internecie czy masz sklep w mieście?

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty rewelacja, najbardziej wpadł mi w oko naszyjnik :)
    gdzie go kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  3. http://2.bp.blogspot.com/-X2lFxzoBTWM/UfatRpBS-OI/AAAAAAAAGSE/MDHeVZ91bU0/s1600/zdjeciexxx+(112).JPG ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie upały wcale nie męczą. Dla mnie to jest najlepsza pogoda :D

    OdpowiedzUsuń
  5. podobają mi się naszyjnik, bluzka i martensy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobra stylówka!

    OdpowiedzUsuń
  7. zwykle nie podobały mi się takie tradycyjne martensy, ale ciekawie wyglądają z tymi ćwiekami! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nienawidzę martensów, przypominają mi glany ale muszę przyznać, że Twoje z ćwiekami robią ogromne wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz na prawdę śliczny styl ubierania się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. stylówka like

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy23 maja, 2015

    I relish, lead to I discovered just what I used to be looking for.
    You've ended my four day lengthy hunt! God Bless you man. Have a great day.

    Bye

    Check out my webpage: dating online (Http://bestdatingsitesnow.com)

    OdpowiedzUsuń
  12. I will right away grab your rss feed as I can not to find your e-mail subscription hyperlink or newsletter service.

    Do you have any? Please allow me understand in order that I may
    just subscribe. Thanks.

    Also visit my blog post quest bars

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi! Quick question that's totally off topic.
    Do you know how to make your site mobile friendly? My web site looks weird when browsing from my
    apple iphone. I'm trying to find a theme or plugin that might
    be able to resolve this problem. If you have any recommendations, please
    share. Thanks!

    my web page ... quest bars

    OdpowiedzUsuń