23 lip 2013

PIERWSZY WPIS - SHORTS USA

Cześć! Bloga można uznać za otwartego <przecina wstęgę>. 
Jestem Patrycja, niektórzy kojarzą mnie z photoblogów, kiedyś prowadziłam regularnie. Po usunięciu wpisów postanowiłam przenieść się tutaj i pokazywać Wam swoje stylizacje. Mam nadzieję, że Wam się spodoba i będziecie zaglądać :) Zapraszam!

Dziś pokażę Wam już pierwszy outfit z moimi ulubionymi spodenkami z motywem flagi USA. 
Co myślicie? :)


spodenki - Allegro
okulary - New Yorker
bransoletka metalowa - House
reszta biżuterii - stacjonarne sklepy
trampki - Czasnabuty

70 komentarzy:

  1. Szkoda, że usunęłaś wszystkie wpisy..codziennie wchodzę wieczorem na Twojego blogspota i czytam wszystko co piszesz, masz śliczną urodę i zgrabne ciało. Zazdroszczę i życzę coraz większej oglądalności :) Pozdrawiam, Kasia ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. nagrasz jakiś filmik na youtube jak coś gadasz ? prosimy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. spodenki wymiatają <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz na prawdę śliczne nogi :) zazdroszczę :P

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się warkocz :) sama go robisz?

    OdpowiedzUsuń
  6. nieprawdopodobne :) ślicznie Ci wychodzi ten warkocz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. spodenki love it ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wiem gdzie to jest XD

    OdpowiedzUsuń
  9. rozkręcasz się z notkami :)<3

    OdpowiedzUsuń
  10. chcę notkę z bluzką galaxy, plis <3

    OdpowiedzUsuń
  11. żałujesz, że usunęłaś wszystkie swoje wpisy ? miałaś ich z 170 .

    OdpowiedzUsuń
  12. a będziesz odpowiadała jeszcze na pytania na poczcie i tutaj będziesz pisała pytania i odp ? tak jak kiedyś xd

    OdpowiedzUsuń
  13. słodka jesteś ♥ *-*

    OdpowiedzUsuń
  14. opaliłaś się widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. stylówka <3

    OdpowiedzUsuń
  16. chcę Cię kiedyś zobaczyć jak wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. masz leggisy galaxy?

    OdpowiedzUsuń
  18. oo to super! liczę na sesję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. dużo, dużo sesji dodawaj <3

    OdpowiedzUsuń
  20. hehe :)
    śliczna jesteś i taka młodziutka :*

    OdpowiedzUsuń
  21. ładny piesek na avku:)

    OdpowiedzUsuń
  22. gdzie kupiłaś trampki?

    OdpowiedzUsuń
  23. Temu lepiej z netu lub jakiś sklep bardzo oryginalny typu Chanel :3

    OdpowiedzUsuń
  24. tylko że torebka w Chanel kosztuje 2 tysiące -,-

    OdpowiedzUsuń
  25. jakie głupie pytanie XD

    OdpowiedzUsuń
  26. trampki masz fajne *.*

    OdpowiedzUsuń
  27. dlaczego nie masz conversów miętowych ? niskie miętowe są śliczne *.*

    OdpowiedzUsuń
  28. a za czerwone swoje converse ile zapłaciłaś? żałujesz?

    OdpowiedzUsuń
  29. dlaczego wolisz czarne od czerwonych?

    OdpowiedzUsuń
  30. ja mam żółte wysokie

    OdpowiedzUsuń
  31. a ja zielone niskie *.*

    OdpowiedzUsuń
  32. masz do szkoły plecak czy torbę?

    OdpowiedzUsuń
  33. Tez noszę plecak :) od toreb strasznie ramię boli -,-

    OdpowiedzUsuń
  34. Mnie jakoś nie jarasz, nie wiem czemu każdy się Tobą jara -,-

    OdpowiedzUsuń
  35. w google jesteś sławna:)
    jak dla mnie jesteś i pewnie dla wielu, wielu czytelników!

    OdpowiedzUsuń
  36. spodenki jak i całe ubranie są bardzo śliczne, ale na Twoją figurę bardziej polecam nosić obcisłe ubranka, ponieważ nie każdy może mieć taką idealną sylwetkę jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  37. idealnie dopasowane kolorystycznie i bardzo ładna biżuteria na ręce :)

    ale trampki bardziej by pasowały ciemno niebieskie lub czerwone moim zdaniem, ale muszę przyznać, że w Twoim wydaniu bardzo pasują miętowe buciki :) <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Spodenki super się zgrały z bluzką i naszyjnikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  39. śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Niezła stylówka *.* :like:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spodenki idealnie z bluzką :)

      Usuń
  41. jesteś zajebista!

    OdpowiedzUsuń
  42. Też mam takie kolczyki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja mam taki naszyjnik, tylko zielony XD

      Usuń
  43. Boskie spodenki *.*

    OdpowiedzUsuń
  44. super stylizacja i śliczne spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  45. masz strasznie ładne nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Super opalone nogi to podstawa do jasnych trampków :) super spodenki!

    OdpowiedzUsuń
  47. rany zakochałam się w tych spodeneczkach są boskie

    OdpowiedzUsuń
  48. możesz mi powiedzieć ile kosztują takie spodenki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z dostawą zapłaciłam około 60 zł

      Usuń
  49. Weszłam tu bo byłam ciekawa jak to się zaczęło ;p
    super spodenki!

    OdpowiedzUsuń
  50. Patt zawsze miałaś długie włosy ?

    OdpowiedzUsuń
  51. fajny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  52. spodenki są super, stylizacja skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy23 maja, 2015

    Pretty! This was an incredibly wonderful post.
    Thanks for supplying this info.

    My webpage - dating online (http://bestdatingsitesnow.com)

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo ładne spodenki, sama bym takie chciała :)

    http://annamak726.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. You actually make it appear so easy along with your presentation but I to find
    this matter to be actually one thing that I think I might never understand.
    It sort of feels too complicated and extremely vast for me.
    I'm having a look ahead to your subsequent post, I'll try to get the hang of it!


    My weblog: MicahKGongalez

    OdpowiedzUsuń
  56. It's hard to come by experienced people on this subject, however, you sound like you know what you're talking about!
    Thanks

    Feel free to surf to my website; CatherinUDrawdy

    OdpowiedzUsuń