15 sie 2019

ŁEBA - WYDMY 2K19



Koronkowe spodenki mam w swojej szafie od 4(!) lat. Pokazywałam Wam w poście TUTAJ.
Przyznam szczerze, że chyba od tamtej pory ich nie nosiłam, gdyż zupełnie o nich zapomniałam..
W tym roku ponownie je pokochałam, a z czarną koszulką i czerwonymi trampkami wyglądają
naprawdę fajnie! Zaniedbałam bloga, zdaję sobie z tego sprawę, ale.. nadrobię! :)
23 lipca minęło 6 lat od opublikowania pierwszego postu tutaj.. z całego serca chciałabym
Wam(czytelnikom) podziękować za to, że jesteście ze mną!


koszulka - New Yorker (dział męski)
spodenki -  Shein
okulary - H&M

13 komentarzy:

  1. ŁAdne wykończenie szortów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydmy to naprawdę piękne miejsce. Czym się tam najlepiej dostać?

    Gratulacje 6 lat!

    OdpowiedzUsuń
  3. Foty sztosss

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak znajdę na stronie sklepu tą koszulkę? Dawno kupiłaś? Jaki masz rozmiar? Mam figurę mniej więcej jak Ty wiec chyba te same ubrania nawet a jak zamówię przez internet to nie chce odsyłać :) dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszulka jest z działu męskiego, mam rozmiar XS. Kupiłam stacjonarnie ok. 2-3 miesiące temu.

      Usuń
  5. Piękni wyglądasz, masz bardzo zadbane uda i tyłek!

    OdpowiedzUsuń
  6. łeba 2019 dodana, a z 2018? :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice ass my love :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak prać te spodenki? Myśle o podobnym zakupie nawet znalazłam stacjonarnie ale boje się o koronkę w pralce :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście większość mojej garderoby piorę ręcznie. Na wszelki wpadek, gdyby miało się coś stać 🙈

      Usuń
  9. jeden z moich ulubionych wpisów twoich ;)

    OdpowiedzUsuń